Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

SE HIT!!!

Av beyondtheshadows - 4 augusti 2010 14:01

Jag ser att folk är inne och kollar på min sida så gott som varje dag.

Men inte är det många komentarer som trillar in.

Hur gör man då för att få komentarer eller fler läsare.

Allt måste ju ligga i rubriken eller?

Vad gör ni för att locka till er flera läsare?

Jag vill ha lite feedback som jag sagt tidigare.

Kom igen nu!

Nu är det ett tag sedan jag skrev något inlägg.

Sist jag skrev så var jag trött och sleten och vänta på A och B skulle komma.

Dom kom senare under söndagen.

Vi käka lite god paj och drack lite vin.

En lugn och skön kväll blev det.

 

Måndagen den bar av till Söderköping för att äta lite glass.

Så himla goda glassar och så stora oxå.

Kollade in den lilla staden lite, så himla mysig stad. Allt känns så pyttelitet där.

Himla vackert.

 

Till kvällen på måndagen så lagade vi till lite kyckling och ris, men stekt sparris och currysås, det var inte alls dumt även denna kvällen blev det lite vin.

3 apor, Så jävla gott vin.

Det rekomenderar jag starkt det vinet.

 

I går (Tisdag) åkte besöket hem.

Ganska skönt att bli ensamma igen.

Det blev pizza och nya Wallander "vittnet" jäkligt bra film.

Jag har aldrig blivit besviken på nån av dom filmerna.

 

I dag känns det mesta tungt.

Vaknade sent, tror klockan var vid 11 eller nått.

Gick upp o käka frukost och la mig sedan på sängen igen och tvär sov.

Så himla trött.

Har nyss kommit upp igen och duschat lite och satt på kaffe så får vi se omjag kan vakna till lite granna i alla fall.

Måste ta tag i den där nedrans tvätten oxå.. Den vill ju inte tvätta sig själv precis.

 

Senare i kväll hade vi tänkt att gå på bio.

Nya TWilight filmen Eclips.

Skulle gärna se den och vi fick ju bio biljetter av bror o C i julklapp. Dags att använda dom kanske.

Vi får se.

 

Nu blir det att fixa i ordning ansiktet och sedan en kopp kaffe på de.

 

 

¤BeyondtheShadows¤



 
 
ewa

ewa

8 augusti 2010 18:58

hej nu så kommentera dej hahah ja du jag håller med om detta jag här nyss skaffat en blogg här innen men inte kommer det någon som kommentera mej heller inte skoj ju men det var kul att läsa lite om dej och din sommar hälsa gärna på hos mej så ... kramewa

http://ewazsilversmyckeblogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beyondtheshadows - 15 december 2010 17:31

I morgon är det torsdag. Då ska jag i väg till Bm på ett möte. Ska bli spännande. Förra gången som jag hade det inplanerat under förra graviditeten så han jag ju inte dit. JAg han och få missfall innan. Klart att man känner sig nervös men sam...

Av beyondtheshadows - 12 december 2010 11:23

Ja jag kan inte säga annat än fyyyy fan för denna natt. Somnade runt 04-04.30. Magen den rumlade som bara den, upp på toa var 3:e minut och sitta där. Läste på förpackningen till mina tabletter för magen. -Använd ej om du är Gravid. Nähe då...

Av beyondtheshadows - 11 december 2010 12:06

I veckan så visade äntligen testet ett stort Gravid! Och vad jag blev lycklig, underbart. Som vi har fått kämpa o kämpa. Och nu är det + Känner mig lycklig. :-) MEn man ska väl inte ropa hej än? eller? när ska man säga nått? min familj ve...

Av beyondtheshadows - 11 oktober 2010 13:31

Nu har lilla hjärtat kommit. Jag har blivit faster för första gången, och jag är hur stolt som helst. Hon är helt underbart söt.      I dag är jag hemma från jobbet med en jobbig huvudvärk som inte vill släppa. Den började redan i går. *s...

Av beyondtheshadows - 29 augusti 2010 09:49

Äntligen börjar jag känna att det går åt rätt håll. Jag börjar att bli frisk efter denna monster förkylning. *Lovely*   I går fick jag ett samtal i från Vännen J. Hon har blivit så sviken och lurad. Det där gör mig så jävla arg. Att en ...

Presentation


En ärlig blogg om mitt liv. Här följer du mitt liv med mina tankar, funderingar, motgångar och medgångar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BeyondTheShadows


Ovido - Quiz & Flashcards