Alla inlägg under oktober 2010

Av beyondtheshadows - 11 oktober 2010 13:31

Nu har lilla hjärtat kommit.

Jag har blivit faster för första gången, och jag är hur stolt som helst.

Hon är helt underbart söt.   


I dag är jag hemma från jobbet med en jobbig huvudvärk som inte vill släppa.

Den började redan i går.

*suck* jag som varit ledig i flera dagar och var nu laddad inför dagens jobb,

men tji fick jag.

Är hemma och det är sååå grymt tråkigt.

Passar på att göra lite nytta i alla fall.

Tvätt stod visst på listan och hade prio 1.

Så nu är maskin numer 2 i full fart och väntar på att den ska bli klar.


Kollar på lite Tv och bara tar det lugnt mellan alla tvättar.


ska försöka att hinna med ja eller snarare orka dammusga och torka lite golv här hemma innan A kommer.


Längtar så efter att få en egen liten bebis nu när man fått en brorsdotter.

Längtan är större än någonsin nu.


Have a nice Day.

Presentation


En ärlig blogg om mitt liv. Här följer du mitt liv med mina tankar, funderingar, motgångar och medgångar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BeyondTheShadows


Ovido - Quiz & Flashcards