Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Rätten att döma.

Av beyondtheshadows - 24 augusti 2010 18:34

Vem är det som har rätt att dömma mig?

Vem har rätt att säga nått om hur jag beter mig eller hur jag mår?

Om man inte ens har frågat hur det är så kanske man inte ska dömma andra, eller har jag fel?


Allt detta med vad man borde göra,

men om jag inte vill göra det som BORDES göras måste jag göra det då?


Jag blir bara så trött på att kunna snubbla över ett inlägg som indirekt är menat mot just mig.

Och du känner inte mig du som skrivit detta.

Komentaren kommer att komma:

-Om du tar åt dig så dant så stämmer det ju, eller?


VÄX upp för fan.

Vi är lika gamla, men så jävla omoget.


Är bara trött på all jävla småsnack och skit snack som är i denna stad,

att jag i bland bara känner att jag vill bort.

Dra här i från. Men är inte det att fly?


Vad är skillnaden på att fly eller flytta?

Är det rätt eller är det fel?


Prata med mamma förut, kanske en ledig dag nästa vecka och en dejt med Mamma.


/Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beyondtheshadows - 15 december 2010 17:31

I morgon är det torsdag. Då ska jag i väg till Bm på ett möte. Ska bli spännande. Förra gången som jag hade det inplanerat under förra graviditeten så han jag ju inte dit. JAg han och få missfall innan. Klart att man känner sig nervös men sam...

Av beyondtheshadows - 12 december 2010 11:23

Ja jag kan inte säga annat än fyyyy fan för denna natt. Somnade runt 04-04.30. Magen den rumlade som bara den, upp på toa var 3:e minut och sitta där. Läste på förpackningen till mina tabletter för magen. -Använd ej om du är Gravid. Nähe då...

Av beyondtheshadows - 11 december 2010 12:06

I veckan så visade äntligen testet ett stort Gravid! Och vad jag blev lycklig, underbart. Som vi har fått kämpa o kämpa. Och nu är det + Känner mig lycklig. :-) MEn man ska väl inte ropa hej än? eller? när ska man säga nått? min familj ve...

Av beyondtheshadows - 11 oktober 2010 13:31

Nu har lilla hjärtat kommit. Jag har blivit faster för första gången, och jag är hur stolt som helst. Hon är helt underbart söt.      I dag är jag hemma från jobbet med en jobbig huvudvärk som inte vill släppa. Den började redan i går. *s...

Av beyondtheshadows - 29 augusti 2010 09:49

Äntligen börjar jag känna att det går åt rätt håll. Jag börjar att bli frisk efter denna monster förkylning. *Lovely*   I går fick jag ett samtal i från Vännen J. Hon har blivit så sviken och lurad. Det där gör mig så jävla arg. Att en ...

Presentation


En ärlig blogg om mitt liv. Här följer du mitt liv med mina tankar, funderingar, motgångar och medgångar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BeyondTheShadows


Ovido - Quiz & Flashcards